Manueel therapeut Roosendaal

Last van uw gewrichten? Manuele therapie kan een oplossing zijn.

Manuele therapie Roosendaal

Bewegen uw gewrichten minder soepel? En heeft u regelmatig last van uw gewrichten? Dan kan onze manueel therapeut de oplossing zijn voor uw klachten. Een manuele therapie behandeling bij onze praktijk richt zich op het beter laten functioneren van de gewrichten. Dit zorgt voor een betere houding en vrijer bewegen. Een behandeling heeft vaak direct effect. Na de behandeling zal u meer bewegingsvrijheid en minder pijn ervaren. Een manuele therapeut in Roosendaal nodig? Maak gerust een afspraak via de website of bel naar 0165-569527.

Waar helpt manuele therapie bij?

• Hoofdpijnklachten
  • Nekklachten
  • Schouderklachten
  • Rugklachten
  • Pijnlijke gewrichten
  • Duizeligheid

Direct resultaat na de behandeling

Het grootste voordeel van manuele therapie is dat u direct resultaat zult ervaren. Na de behandeling zal u direct minder pijn ervaren en soepeler kunnen bewegen. Tijdens de behandeling worden de gewrichten die “vast” zitten vrij gemaakt. Wat voor verlichting van de klachten zorgt, waardoor u zelf ook aan de slag kan met oefeningen die u voorheen niet kon. Vervolgens is het belangrijk dat u in het dagelijks leven werkt aan het verbeteren van uw houding.

Wat doet een manueel therapeut?

Een manuele therapie behandeling is handwerk, dat zegt de naam natuurlijk al. Tijdens de behandeling zorgt de manueel therapeut ervoor dat uw gewrichten en de spieren er omheen op de juiste manier bewegen, hiermee helpen we de balans in uw lichaam te herstellen. Naast de behandelingen moet u zelf ook aan de slag. Zo krijgt u instructies, oefeningen en advies voor gezonder bewegen. Zelf ervaren wat een manueel therapeut voor u kan betekenen? Maak een afspraak!

Na het maken van een afspraak wordt er tijdens de eerste afspraak uitgebreid gekeken naar de klacht(en) en hoe deze het beste verholpen kan worden. Zodra de klacht of meerdere klachten voor onze manuele therapeut duidelijk zijn wordt u uitgelegd hoe de verdere behandeling zal gaan verlopen.

manuele therapeut roosendaal

Afspraak maken voor manuele therapie

Wilt u ervaren wat een behandeling van een manueel therapeut voor u kan betekenen? Dan kunt u gemakkelijk telefonisch via 0165-569527 of via onze website een afspraak maken.